Minggu, 28 November 2021

Jonathan

Once an old man told me, "If you're making friend with a beggar, you will be a beggar. If you're making friend with a drunks, you will be a drunker. If you're making friend with entrepreneur, you will be the one. Best friend is so important."

The problem is I don't have any, 27 years I live! I don't have any close friends. I read my old posts and I had same issues up till now. So the problem is me, not people. How suck I am.

Banyak orang sudah menasehati saya, saya hanya mendengar dan setuju tapi ternyata saya tidak benar-benar menerimanya. Saya seperti orang buta dan tuli, Tuhan. Sebenarnya Away sangat bisa menjadi sahabat saya, hanya saja melewati batas. Tiap mengingat dia, saya merasa brokenhearted. Saya sangat kehilangan tuhan saya.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar